Továbbtanulás érettségi után németnyelvű országokban

Német Egyetem

Német Egyetem

Herzlich Willkommen!

2021. február 07. - Hajnal Anett

Azt hiszem, nem vagyok egyedül, ha azt gondolom, jó, ha a gyerek német nyelvterületen jár majd egyetemre.

questionmarkpixabayqimono.jpg

Több okot is fel tudok sorolni:

  • színvonalas az oktatás
  • közel van (vonattal és autóval is elérhető)
  • használhatja és elmélyítheti a német nyelvtudását, ami később is jól jöhet, akárhol is él majd
  • ingyenes az oktatás, nincs tandíj
  • ösztöndíj elnyerésére is van lehetőség 
  • a diplomáját az adott országban és itthon is elismerik
  • Európán belül, Közép-Európában nem idegen a kultúra, nincs nagy kultúrsokk
  • világot lehet látni, érdekes embereket megismerni
  • megbízható az orvosi ellátás
  • hazajöhet karácsonyra és egyéb szünetekben
  • én is meg tudom látogatni :)

Már több cég is foglalkozik Magyarországon a német nyelvterületre készülő középsikolások felkészítésével, segítésével.

Ezen az oldalon szeretnék minél több információt összegyűjteni, azok számára, akik még csak az álmodozásnál tartanak, és azok számára is, akiknek a finisben már konkrét segítségre van szükségük.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetegyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr3216418888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása